♥ 30

Jag har varit väldigt dålig på att uppdatera, men jag har varit i Stockholm och här i Söderfors. Kan iallafall berätta att vi hade ruskigt roligt i Stockholm. Grönan var lika rolig som vanligt och Insane vart sjukt kul. Vi åkte den ungefär fyra gånger, det var ganska lång kötid på den. Annars så var resan suveränt, träffade Marcos, det var superroligt. Sen så drog vi direkt till ön och festade loss. Hade roligt, fast det blev lite knas när vi kom till Söderfors. Så nu är jag kvar här, har städat hela dagen igår och idag. Snart kommer mamma med lite mat till mig, jag ska laga middag till mig och Marcus, det ska bli mysigt. I morgon är vi bortbjudna på fest hemma hos Angelica, det ska bli riktigt roligt, ska använda min nya klänning hade jag tänkt. :) Nej nu måste jag fortsätta med städningen, men det är jobbigt, här har inte städats på evigheter. ♥

♥ 29

Ja vad ska man säga, Ön i tisdags var kul, iallafall det jag kommer ihåg. Vaknade upp dagen efter med ett uppsvällt och blå/lila knä. Ont som fan gör det också. Jag vart nog en aningen för full, drack ju upp mina två Kir flaskor, plus en massa cider också. Det är ganska läskigt att jag inte kommer ihåg nånting. Det blir så varenda gång jag dricker nu, kanske jag borde sluta dricka helt enkelt. Aja, det blir säkert bättre. Idag finns det verkligen ingenting att göra, men ska försöka göra något kreativt, som att städa och klippa gräsmattan eller något. På Söndag åker jag och min familj till Stockholm, sover nog kvar där i två nätter. Jag kan lova att jag ska åka hur mycket karuseller som helst när vi drar till Grönan på måndag, det är även Pride festivalen den veckan, skulle vara skoj att kika på den också. Nej nu pallar jag inte hänga här nå mer, hörs då. Tjingeling!

♥ 28

Har varit nere på staden ungefär hela dagen. Varit lite överallt, hoppas verkligen att det kanske blir lite bättre nu. Har lämnat tillbaka böckerna på biblioteket och sedan varit på Arbetsförmedlingen, men måste tyvär dit imorn igen. Jag missade att fylla i lite saker, så jag ska dit imorgon och skriva in mig. Ska även försöka ta mig till Ön sen på kvällen imorn också, skulle ju vara hur kul som helst. Men än så länge vet jag inte riktigt hur det blir. Men det ordnar sig säkert. Har även köpt ett par skor idag, sällan jag, jag bara älskar skor och kan verkligen inte leva utan dom. Har även dealat till mig lite pengar genom att jag ska göra vissa saker, som att klippa gräsmattan och rensa rabatter. Känns alltid bra med lite pengar i fickan. Nej nu ska jag ringa Marcus sen ska jag kolla på Änglar och Demoner. ♥

♥ 27

Vilken helg det har varit, både bra och dålig. Jag känner att allt jag gör just nu är bara fel. Måste försöka få ordning på mitt liv och få må bra snart. Det är så mycket som fattas. Men iallafall så har Marcus varit hos mig från lördag till söndag, har varit jätte roligt och mysigt. Vi har ju självklart bråkat en massa, och det är för det mesta mitt fel. Jag är sur och tvär och missnöjd med min livssituation. Inte så konstigt att jag blir dum i huvudet och sur hela tiden. Tyvär så är det fel människor som råkar ut för det. Jag hoppas iallafall att lite av mina problem löser sig imorgon. Ska även ringa hälsovårdscentralen imorn för att boka tid, måste kolla ryggen och kliningarna. Känns som att jag har väntat alldeles för länge. Nej fan, nu måste det snart börja hända lite grejjer, för såhär kan jag ju inte gå runt och ha det. Om jag ändå bara visste vad jag skulle göra. Usch, nu måste jag sova om jag ska orka upp imorgon.

♥ 26

Ja vad ska man säga, Bilagan är väl kanske inte värsta innestället, men på något konstigt vänster så gillar jag stället. Igår klev det upp en kille på scenen, han skulle sjunga Bed of roses, och jag lovar er, han var nästan bättre än orginalet. Han sjöng så vackert att jag fick gåshud, jag vart alldeles mållös. Helt otroligt var det iallafall. Skulle kunna gå till Bilagan varje dag nu enbart för att man kanske kan få höra han igen. Det roliga var att hans "bästa vän" kom fram till oss och sa att hans vän sjunger fantastiskt, men att han var bög. Jaha tänkte vi, vad spelar det för roll. Men men, sen träffade jag Tobias en snabbis, gjorde värsta korkade saken. Jag cyklade ju som sagt ner på staden igår, sen så fick jag skjuts av Tobias hem. Men när jag var hemma så ångrade jag mig och ville inte lämna mammas cykel på stan så han fick skjutsa tillbaka mig ner på stan, sen cyklade jag hem. Haha. Men det gick bra.

Idag är det fredag och jag har verkligen ingen aning om vad jag ska hitta på att göra ikväll. Tydligen så ska vi iallafall käka middag här hemma för att fira att mamma och Pär går på semester idag. Annars så skulle jag träffat Marcus, men han fuckar ur som vanligt. Börjar bli ganska less på att han aldrig kan planera. Aja, jag hittar säkert på något spännande att göra. ♥

♥ 25

Det blev faktiskt så att vi åkte och tältade igår kväll, det blev i Vårvik. Det är så himla mysigt där, verkligen. Så vi spelade ett spel som heter Våghals, hur jäkla roligt som helst, det är sanning och konsekvens. Man fick iallafall göra en massa konstiga saker, fyfan vad vi har skrattat alltså. Plus att det mesta finns faktiskt på film. Haha. Sen blev det lite små läskigt ett tag för det var en bil som stod och gasade satan, så vi vågade inte sitta kvar inne i tältet så vi satt ute och spelade till kl fem på morgonen ungefär, sen sov vi. Men det var inte mycket sömn vi fick, det var ju några som förde ett sånt jävla liv, jag nämner inga namn. :) Sen så vart det världens åsk och regn väder, det verkligen tokregna och blixtrarna avlöste varandra, snuskigt värre. Så vi tog in grillen i tältet och grillade där, kan säga att vi såg inte så bra sen och ögonen tårades, men det var gott med korv. Sen packade vi ihop och åkte hem, jag somna typ på en gång när jag kom hem. Nu ska jag alldeles strax ta cykeln ner på stan för att ta med Sofie på Bilagan. Får se hur den här kvällen slutar. I morgon ska jag kanske träffa Marcus, jag hoppas på finväder, då kanske vi kan bada. Nej nu måste jag klä på mig. Puss!

♥ 24

Nu har jag varit borta igen, åkte till Söderfors i fredags. Det var meningen att jag skulle åka hem på fredagkvällen, men jag stannade faktiskt där tills i natt. Haha, det vart lite längre än vad jag trodde att det skulle bli. Men jag har haft roligt, en massa filmkvällar, plankning på ett bad, festande på ön. Jag har faktiskt haft hur roligt som helst. Jag har druckit en massa känns det som, hela tiden, men riktigt så är det inte heller. Nej ikväll funderar faktiskt jag, Clara, Sofie och Gabbiz på att tälta. Men vi måste bara hitta ett ställe att tälta på också, riktigt mysigt hoppas jag att det blir. Blir nog nära vatten med tanke på att jag så gärna vill bada. Det är även sommarkväll här i gävle, Markoolio kommer och sjunger, ska nog ner dit en sväng och kolla. Nej nu ska jag ringa Marcus och prata lite vett med honom, det blev lite knas i natt. På återseende!

♥ 23

Oj, hej. Det vart inte riktigt en vecka borta. Eller jo hemma hos mormor, men jag jag åkte direkt därifrån till Söderfors. Så jag spenderade lite mer än en vecka där också. Jag har haft det supermysigt hemma hos mormor, ska försöka lägga ut lite bilder sen. Tänkte inte skriva så mycket just nu, är supertrött och vill bara sova. Men ville bara skriva och säga att jag lever och att jag ska försöka uppdatera lite oftare nu. Nej nu ner i bingen. Puss på alla som har stannat kvar här. Jag är er evigt tacksam. ♥